mandag 24. januar 2011

På ønskelista...

I dag har jeg, Celine og mamma vært og tittet litt i interiørbutikker i området..Jeg fant så mye fint!!
Mannen ønsker seg godstoler, og jeg fant disse nydelige stolene på Bohus....Akkurat slike har jeg sett for meg på stua vår!!

Ginevra stol

Denne lyskrona ønsker jeg meg over spisestua...

Cardinal takkrone
Dette speilet i sølv på soverommet...eller i gangen...





Antikk speil


På rommet til Celine ønsker jeg meg dette teppet...


Bambino teppe, ø120


og denne minigyngestolen...



Englegård gyngestol
Mye fint å få tak i...Det er vertfall sikkert!!Nå hører jeg ei lita snuppe som skriker etter mamman sin...
                                                    Ha en fin kveld!!

1 kommentar:

  1. Er så mye fint interiør i butikkene for tiden! Her er det takkrone som blir neste prosjekt i stuen. Masse lykke til med oppussingen av spisestuen og vitrineskapet! Er gøy å gjøre det selv når resultatet blir fint og annerledes enn utgangspunktet! :)

    SvarSlett