fredag 28. januar 2011

God helg!!


Da er det helg igjen...Ganske deilig,selv om jeg egentlig har helg hver dag, nå som jeg har permisjon..
Men ekstra deilig med helg likevel..Da kan vi bytte på å sove litt lenger på morgenen..Gleder meg!!Etter at mannen var ferdig på jobb i dag dro vi på Moa.Jeg endte opp med rosa roser og nye sølvlysestaker.Herlig med blomster i hus!!Jeg føler allltid at huset blir så mye mer "skikkelig og rent"når jeg har blomster på bordet.




Så noen bilder av de søteste hjerter..Fått av en god venninne..Takk <3





                                         



Når jeg har fått litt søvn(noe som ikke er hverdagskost)blir jeg alltid så opplagt og får lyst til å gjøre ting!Denne helga har jeg tusen planer om ting jeg vil gjøre i huset..Blant annet få skikkelig orden på rommet til prinsessa...Henge opp en lyskrone, et speil, og bytte om på noen bilder og flytte noen kommoder...Håper arbeidslysten varer til i morgen!!

                   Nå står fredagstacoen på bordet og maxen er i glasset!Ha en fin kveld!!

                                                                   ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar