lørdag 1. januar 2011

Nytt år & nye muligheter!

Godt nytt år!!
Årets siste dager ble de skumleste dagene i hele vårt liv...Men alt gikk heldigvis bra,så nå er forhåpentligvis hele familien Eikrem snart på bena igjen!Tiltross for en litt skummel avslutning,har dette året vært det beste i mitt liv.Å få oppleve å bli mamma er fantastisk!!Min plan for 2011 er rett og slett og kose meg mer..Senke skuldrene oftere, og ikke tenke så mye..Også har jeg et mål om å trene da.hihi...Jeg gleder meg til å skape enda flere gode minner sammen med venner og familie!!Dette blir et bra år:)!!Gleder meg over at flere av mine venner venter babyer og skal gifte seg dette året...gleder meg til sommerferie,gleder meg til mange stunder sammen med Celine...Jeg elsker å glede meg til ting!!

                                                           


Jeg ønsker deg som leser et godt nytt år!!Alle gode ønsker for året som ligger foran oss..Det er spennende med et nytt år!!Klem til deg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar