onsdag 29. desember 2010

En magisk kveld!!

Julaften er den mest magiske dagen i året. Jeg elsker følelsen den gir!!Glede,samhold,familie og masse god mat...I år spiste vi julegrøt hos søsteren min, deretter var vi på bedehuset(den optimale julestemningen!).I år spiste vi middag hos svigerforeldrene mine,deretter åpnet vi pakker og drakk kaffi hos foreldrene mine..En koselig dag!!

Hyperprinsessa mi og mamsen...ikke tid til å bli tatt bilde av...alltid på farta;)



Mine beste!!



Julegrøt!



                                                             Prinsessa vår!!


 
Hos svigermor og svigerfar!Søsteren til Lars-Håvard,og Celine sin oldemor feiret julaften sammen med oss!


Litt varmt på stua til bestemor og bestefar, så da falt finstasen!!Deilig å feire jul i bare bleia!!


Celine sin aller første julegave!



Fått prinsessebil av mormor og morfar!

Vi glemte å ta bilde under oppakkingen hos mamma og pappa...Det ble litt kaotisk med mange gaver,og liten plass;)

                                              


Tilslutt et bilde av søster med familie:) Såå fine!!Håper at du som leser har hatt en fin jul:):)Vi vil også takke for alle gavene som vi fikk..TUSEN takk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar