lørdag 11. desember 2010

Litt rødt i heimen ♥

God kveld i stua!Her er det X-factor og høy fredagsstemning,selv om det egentlig er lørdag;) Taco på bordet og Pepsi Max i glasset.Helt topp!Siden Mo gikk ut forrige gang,er det egentlig det samme for meg hvem som vinner...Selv om jeg kanskje har fått øynene opp for Hans og hans egenkomponerte låter i dag! Nå er det forresten virkelig jul her i huset.Dagen i dag har blitt brukt til å kjøpe inn de siste julegavene og pynte skikkelig til jul.(Til og med på badet har det blitt julestemning...)Nå gjenstår det bare å beundre gavene jeg har kjøpt, pakke de inn og sette navnelapper på.Veldig fornøyd med årets julegaver.Gleder meg til å gi de bort:).Her kommer noen få bilder av julehjemmet vårt.Selv om jeg har pyntet det meste i hvitt og sølv i år, kommer jeg ikke foruten litt rødt.Rødt er og forblir den store julefargen i min verden. ♥







Nyt siste rest av lørdag!!Mindre en TO uker til julaften.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar