torsdag 9. desember 2010

Hva skal være på toppen av juletreet i år?

Jeg har begynt å planlegge og glede meg til å pynte juletreet..Men tradisjon tro så skal ikke det opp før 22. desember..Planen er å pynte treet i sølv og rødt.Det eneste jeg mangler er noe til å ha på toppen av treet..Jeg liker så godt dette "spydet"fra Karisma..Synes det er så lekkert!Trykk på bilde om du vil se det større.Men med spydet på toppen forsvinner liksom det symbolske med jula...Stjerna hører jo jula til!Vi(jeg har vel mest glede av sånne ting...hihi) er så heldig å ha igjen et gavekort på Tilbords, og jeg var innom der og fant en stor stjerne i sølv, som jeg likte og som ikke er knusende..Men er litt usikker, for jeg liker jo så godt dette spydet...Er litt annerledes,og er noe som ikke alle har..I år er første jula til Celine, så tenkte å begynne allerede nå med litt tradisjoner...Koselig for henne å pynte med samme pynten på treet hver jul...Så kanskje jeg bare skal kjøpe den stjerna da?Spydet kommer nok til å knuse innen hun er gammel nok til å pynte treet..




                                                     Ha en fin 9. desemberkveld!!:)

3 kommentarer: