tirsdag 21. desember 2010

Juletreet vårt!

I går pyntet vi det nydelige juletreet vårt!!Jeg synes det er det fineste treet vi noen gang har hatt..Finere i virkeligheten,enn på bildet..Det er så nydelig her det står og skinner...Nå er det virkelig snart jul!!Gleder meg som en unge...I morgen skal svigermor passe en småpjusk Celine, mens jeg og mannen tar julehandelen.Det blir koselig!Azaleaene som jeg kjøpte inn til advent synger på siste verset, vet ikke helt hva jeg har gjort galt..Men de trives ikke her hos oss..Så jeg må ha litt nye juleblomster også.Gleder meg!

En skjønn engel sammen med snøkrystaller...


Synnøve: Må bare kommentere dette hjertet!!Du husker vel hvor vi kjøpte dette?







                                          
                          Ha en fin førjulskveld!Nyt disse siste dagene før julen ringes inn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar