torsdag 16. desember 2010

En "åretrundtengel" med historie ♥

Jeg er av den oppfatning av at julepynten skal frem i slutten av november og ut rett over nyttår:).Likevel så har jeg en engel som jeg har fremme året rundt..Det er en engel som betyr mye for meg.Den er så vakker der den står..Jeg fikk den av en venn og kollega i en tøff tid av livet mitt, der mange avgjørelser ble tatt.Denne personen var virkelig en engel for meg, og betydde mye mer for meg i den perioden enn hun vet...Hun var min engel!!Det hører med til historien at jeg gav henne den samme engelen,(på akkurat samme dag)uten at vi visste om hverandre..Når jeg ser på engelen blir jeg så takknemlig og glad!!Den minner meg om en hektisk tid jeg ikke ville ha vært foruten, men også om hvor fantastisk godt jeg har det ... ♥


                                                                                ♥ Takk ♥

1 kommentar:

  1. Venner er engler
    som løfter oss opp når
    våre egne vinger
    har problemer med å fly...

    SvarSlett