torsdag 6. januar 2011

Å pakke vekk jula...

Å pakke vekk jula er deilig det..Vi skulle egentlig ha den her til over helga, men jeg begynte å pakke vekk litt på mandag,og litt etter litt forsvant alt..Jeg synes at det er deilig og ryddig å få bort alt det røde,men samtidig så blir det så tomt..Her i huset holder vi fortsatt på med kraftig forkjølelse og hoste døgnet rundt,så i dag kjøpte jeg dermed litt blomster for å oppmuntre oss og friske opp litt i huset!!Valget falt på Hortensia(som vanlig!)Det er min favorittpotteplante.Jeg angrer som regel på kjøpet,fordi det tar så mye tid å holde den fin...Men når jeg står i blomsterbutikken, er det alltid den som roper på meg...Hihi...I dag ble det hvit Hortensia.Jeg liker veldig godt de babyrosa også,men de hadde bare hvite. 



¨
Bildet ved siden av Hortensiaen er forresten et firegenerasjonsbilde..Meg,mamma,mormor og oldemor tatt på 18 års dagen min..Jeg var så heldig å ha en heilt nydelig oldemor helt til jeg var 22 år gammel;).




Litt rosa har også fått flytte inn hos oss..Minner oss om den nydelige årstiden som kommer, bare denne vinteren er over:)...


Hvite roser ble også med meg hjem!I vase som jeg fikk av svigermor og svigerfar i bursdagsgave..Vasen og lykta er kjøpt på Kid.Der har kommet veldig mange fine og billige interiørting siste året,synes jeg.Sånt kan man like!!




                                                   Jeg ønsker deg en fin torsdagskveld!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar