søndag 2. januar 2011

02.01.10 Bryllupsfesten vår!


Bryllupsfesten vår!!
Vi giftet oss i all hemmelighet 1.oktober 2010. Det var kun foreldre,søsken og forlovere som visste om det..
Etter vielsen reiste vi rett til Barcelona, og hadde en fantastisk uke der..For en by!!Kameraet vårt streiket på turen,så vi kjøpte et engangakamera, dermed har vi bare dårlige papirbilder fra byen. Resten av venneflokken vår fikk vite om bryllupet via invitasjoner til vennefest, som søsteren min delte ut mens vi var på ferie. Vi hadde en koselig vennefest 2.januar for akkurat et år siden. Det ble en helt perfekt vennefest, og jeg blir ennå rørt av å se bilder fra festen..Vi er så heldige som har så mange gode venner!!Bordene pyntet vi med Martaliljer i høye vaser og kandalaber lysestaker.Ganske enkelt og stilfullt,synes jeg.






 Festen ble holdt på Skytterhuset her vi bor. Et lite og intimt lokale.



                                   Jeg hadde en lys og enkel kjole,med Celine i magen begrenset kjolevalget seg noe..


                                            Trulta i magen!
                                            Våre aller,aller beste venner..




                                          Kameratene til mannen er ganske så festelige!
                                            Mine kjære venninner både sang og holdt tale...Skjønninger!

                                           Alle jentevennene mine..
                                            Alle guttevennene til mannen..
                                                        Min kjære sang og holdt tale han også..

Alt i alt en superkoselig kveld!!Takk til alle vennene som gjorde kvelden akkurat som vi ønsket..Rart å tenke på at det allerede er et helt år siden..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar