mandag 13. desember 2010

Julekalender på barnetv:)

Jeg synes barnetv er så koselig nå i adventstida..Må innrømme at jeg har sett på julebarnetv i alle år;).Så jeg har rukket å få et forhold til alle seriene..hihi.Endelig har jeg en "unnskyldning" for å se barnetv.Verdens herligste "hyperprinsesseunnskyldning".Jeg har Amalies jul og Skomakergata på dvd.Celine elsker Amalies jul, med nissefamilien på loftet i stallen,morgennissenusset,kra kra,BlomsterJohan og den festlige nissekusinen.Jeg, derimot liker best gode, gamle "Skomakergata"og "Den gylne hale"..(men den har bare forsvunnet, og dumt er det!)Disse seriene bringer frem så utrolig mange koselige minner og gode følelser...

                                   Håper at du som er innnom og leser, også har noe som gir deg den gode og  barnslige førjulstemningen.Ha en fin Luciadag;)
                             

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar